Mobility as a Service (MaaS) wilde een onderscheidende, op maat gemaakte sleutelhanger creëren om op te vallen bij marketingevenementen. Hun visie? Om niet alleen maar één sleutelhanger aan te bieden, maar een set van zes verschillende transportelementen die ontvangers kunnen aanpassen om hun dagelijkse mobiliteitsvoorkeuren te reflecteren – een sleutelhanger die dient als een gepersonaliseerde mobiliteitsstatistiek. Uiteraard werkte PrintPlace enthousiast samen met MaaS om dit innovatieve concept tot leven te brengen. Op basis van de specificaties van MaaS hebben we de zes unieke transportelementen ontworpen en ze zorgvuldig voorbereid voor productie. Nadat het ontwerp was bevestigd, werden de prototypes snel afgedrukt en beoordeeld voor fysieke goedkeuring. Nadat de prototypes waren bevestigd, zijn we begonnen met de productie en hebben we maar liefst 9000 individuele sleutelhangerelementen geprint. Elk element onderging strenge kwaliteitscontroles voordat het onmiddellijk werd verzonden. Dit project illustreert onze toewijding om gedurfde concepten efficiënt en effectief om te zetten in tastbare, hoogwaardige producten.